Nieuwsbrief 2026 mei

De tijd vliegt!
De paasversnapering is ondertussen al lang verteerd, en voor je het weet staan we alweer aan het eindeseizoenstraktaat… nog amper twee maanden te gaan!

Meer speelruimte = meer badminton!

Goed nieuws! Pervol heeft zijn trainingsseizoen afgerond, wat betekent dat wij opnieuw volop ruimte hebben.

Vanaf nu tot het einde van het seizoen kunnen we spelen op 3 x 3 velden.
Ideaal om nog eens goed door te spelen en… perfect getimed voor wat eraan komt!

Tornooi op 12 mei

Met die extra ruimte in het vooruitzicht, maken we ons klaar voor het volgende tornooi op 12 mei!

Extra motivatie nodig?
We verloten 2 Molenpluim T-shirts onder de deelnemers – en ja, jouw maat zit er vast nog tussen.

Eindeseizoenstraktaat – 30 juni

En dan… sluiten we het seizoen traditiegetrouw af op de laatste dinsdag van juni met ons eindeseizoenstraktaat.

Verwacht:
– een hapje
– enkele drankjes
– en vooral veel gezelligheid

Zoals vorig jaar is alles gratis voor onze leden.

We hebben dus nog heel wat leuke momenten in het vooruitzicht. Zorg dat je erbij bent!