Het einde van het seizoen komt stilaan in zicht… en dat betekent tijd voor twee mooie tradities!
Eindeseizoenstraktaat – 30 juni
Na het badmintonnen trakteren we jullie graag op een heerlijke barbecueworst en een drankje. De vorige edities waren telkens een groot succes, dus mis het niet!
Verwacht:
– een hapje
– enkele drankjes
– en vooral veel gezelligheid
Zoals vorig jaar is alles gratis voor onze leden.
Inschrijven is verplicht, zodat we weten hoeveel we moeten bestellen. Inschrijven kan eenvoudig via: https://www.reynaert.be/eindeseizoen/
Badminton in juli
Ook in juli blijven we gewoon doorspelen! En het leukste van al? Je mag gerust een vriend(in), buur of familielid meebrengen om kennis te maken met onze club. Zij hoeven zich niet vooraf in te schrijven en betalen gewoon €1 per speelavond.
We hopen jullie talrijk te zien voor een gezellige afsluiter én een sportieve zomer!